Stawiamy na jakość

Naszym nadrzędnym celem jest ciągłe doskonalenie jakości usług medycznych, aby jak najlepiej i najszybciej zaspokajać potrzeby zdrowotne i oczekiwania naszych Pacjentów.


Politykę jakości realizujemy poprzez:

  • stałe doskonalenie jakości naszych usług, co pozwoli na utrzymanie lepszej konkurencyjności na lokalnym rynku usług medycznych,
  • rozbudzenie świadomości pracowników w odniesieniu do odpowiedzialności
  • za jakość wykonywanej pracy,
  • świadczenie usług przez świadomy, dobrze wykształcony personel stale podnoszący swoje kwalifikacje,
  • stałe rozpoznawanie oczekiwań i problemów Pacjentów,
  • działania promujące profilaktykę zdrowia i zdrowy styl życia,
  • wdrożenie, utrzymywanie i ciągłe  doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z międzynarodową norma ISO 9001.

Działamy w oparciu o:

  • przestrzeganie praw Pacjenta,
  • aktualną wiedzę i technikę medyczną,
  • rozwój i modernizację bazy sprzętowej,
  • dbałość o środowisko naturalne,
  • zapewnienie bezpieczeństwa i higieny na stanowiskach pracy.
  • Polityka jakości jest rozpowszechniana poprzez:
  • umieszczanie jej w miejscach ogólnie dostępnych dla wszystkich pracowników,
  • szkolenia wewnętrzne z zakresu systemu zarządzania jakością,
  • umieszczenie jej na stronie internetowej PCMD.
Posiadamy świadectwo jakości przyznane przez Centralny Ośrodek Badań Jakości w Diagnostyce Laboratoryjnej w Łodzi (dokument do pobrania poniżej jako załącznik artykułu).