Naszym nadrzędnym celem jest ciągłe doskonalenie jakości usług medycznych, aby jak najlepiej i najszybciej zaspokajać potrzeby zdrowotne i oczekiwania naszych Pacjentów.
Politykę jakości realizujemy poprzez:
- stałe doskonalenie jakości naszych usług, co pozwoli na utrzymanie lepszej konkurencyjności na lokalnym rynku usług medycznych,
- rozbudzenie świadomości pracowników w odniesieniu do odpowiedzialności
- za jakość wykonywanej pracy,
- świadczenie usług przez świadomy, dobrze wykształcony personel stale podnoszący swoje kwalifikacje,
- stałe rozpoznawanie oczekiwań i problemów Pacjentów,
- działania promujące profilaktykę zdrowia i zdrowy styl życia,
- wdrożenie, utrzymywanie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z międzynarodową normą ISO 9001.
Działamy w oparciu o:
- przestrzeganie praw Pacjenta,
- aktualną wiedzę i technikę medyczną,
- rozwój i modernizację bazy sprzętowej,
- dbałość o środowisko naturalne,
- zapewnienie bezpieczeństwa i higieny na stanowiskach pracy.
- Polityka jakości jest rozpowszechniana poprzez:
- umieszczanie jej w miejscach ogólnie dostępnych dla wszystkich pracowników,
- szkolenia wewnętrzne z zakresu systemu zarządzania jakością,
- umieszczenie jej na stronie internetowej PCM.